Monday 9 September 2013

Bini Bos Yang Gersang

Aku merupakan seorang graduan daripada sebuah universiti tempatan, setelah tamat pengajianku diuniversiti aku telah diterima bekerja disebuah syarikat consultant diutara tanahair.Kisahnya bermula begini, Boss ditempat aku bekerja berkahwin dua dan jika dibuat perbandingan antara kedua-dua bininya, bini pertama memang cun, walaupun umur dah cecah 30 an tapi body sungguh menggiurkan.

Boss aku lebih utamakan bini muda dia, oleh itu bini tuanya sering ditinggalkan bersendirian, w/pun diberikan segala-galanya, bini pertama dia nie kegersangan. Aku bloleh dikatakan cukup baik dengan bini pertamanya ini kerana kebanyakkan kerja yang bini pertamanya nak buat disuruhnya aku selesaikan.

Di pendekkan cerita, pada satu hari waktu tu cuti minggu pertama dan kebetulan bos aku plak pergi Korea, jadi aku datang pejabat untuk siapkan kerja aku yang belum beres, tanpa aku sedari bini boss aku niee ternampak aku waktu aku on the way nak datang ke pejabat, jadi dia pun follow aku, selepas tu waktu aku dok buat keje dalam pejabat sorang-sorang, aku dengar pintu pejabat dibuka, terkejut jugak aku bila tengok bini boss aku yg datang, dia pun menyapa aku, kami pun berbual sekejab tentang kerja yg tengah aku bereskan. Waktu tengak berborak tu, dia Tanya aku satu soalan yg aku sendiri tak sangka akan keluar dari mulut bini boss aku ni. dia Tanya aku penahkah aku jilat pantat awek aku, sbb dia tau yg aku dah ada awek, dengan rasa malu aku pun cakap la apsal Tanya soalan cam tu. Dengan selamba dia cakap saja sebab aku niee laki-laki, mesti buat keje cam tu, Dalam fikiran aku niee memang aku dah agak yg bini boss aku niee tengah kegersangan sbb dah lama tak main, yang paling buat aku tak tahan, bini boss aku niee tak pakai bra, dengan itu aku dengan jelas dapat melihat putting buah dadanya yang besar itu.

Aku beranikan diri Tanya dia ..akak nak aper niee? Bleh saya tolong, dia terus datang rapatkat aku dan terus duduk atas riba aku, apalagi tanpa sepatah kata dia terus membuang tudung dan bajunya sambil tangannya menarik kepala aku supaya menghisap teteknya.bunyi merengek semakin kuat, aku dapat rasakan jatungnya berdenyut dengan kencang, dia mencium aku. Aku dengan selamba membiarkan dia membuat apa saja keatas diri aku, memang di sungguh berpengalaman.

Skarang kami berada di dalam keadaan tanpa surat benang di badan. Aku menyuruh bini bos aku niee mengulum batang aku, tapi dia tak nak sbb dia nak aku jilat dulu pantat dia, aku pun dengan khusuknya mula meneroka pantatnya yang dah mula berair.emmmmmmmmmmmhhhh sedapnyer..lama dah akak tak rasa nikmat macamni.memang sedap jilat pantat orang kaya niee.. sebab pantat dia bersih dan tak ader langsung karbon ataupun bau-bau yang meloyakan…bulu pantatnya dicukur lincin.

Pastu lebih kurang 6 minit aku menjilat pantatnya.badannya menjadi keras dan tegang..aku tau dia dah klimax..tapi yang keberapa kali aku tak tau..tanpa aku suruh dia memegang batang aku yang tengah tegang nii.pas tu dia mula memasukkan batang aku kedalam mulutnya.arhhhhhh memang sedap..tangan aku terus meramas kedua-dua teteknya yang gebu…bukan setakat batang dikulum..habis telur aku yang hitam niee pun dijilatnya macam menjilat ais krim..tak sangka aku sampai macam niee sekali gersang bini boss aku nieeeee..lebih kurang 7 minit menahan sedap dek kuluman bini boss aku niee dia menyuruh aku memasukkan batang aku kedalam pantat dia..mula2 tu aku rasa berat nak jolok sbb aku rasa pantat aku niee masih teruna lagi .tapi disbbkan sedap punya hal.aku pun try masukkan sedikit batang aku nieee.tanpa aku sedari..bini bos aku niee terus menekan pantat dia.apa lagi batang aku pun..terus masuk kedalam.emmmmm tak penah aku rasa nikmat macam nieee.kemutan bini boss aku nieee membuatkan aku terus terlupa pada awek aku…berbekalkan meja di ofis ..kami mula mendayung..cepelup.cepelap.bunyian yang sama2 meniringi dayungan kami…rupa bini boss aku memang tak payah cakap lagi ..sebab dah stim giler..aku rasa aku dah nak klimax..aku Tanya nak pancut dalam ker luar.dengan nada penuh stim.dia Cuma cakap dlmm…aku kuatkan dayungan.dan terus melepaskan tembakan padu ked lm lubang..erggggggggghhhhhhhhhhhhhhhh..selesai sudah perjalanan yg tak dirancang..pastu bini boss aku tersedar yang dia dah terlajak ngan aku..dan meminta aku merasiakan perkara nieee.dia bagitau kat aku dah 6 bulan dia tak rasa batang laki dia.mana bleh tahan…untuk menutup malu dia membayar aku RM 1500.00 setiap bulan pada aku.dan sehingga kini apabila boss aku pegi out station akulah yang menjadi teman setianya…emmmmmm sedap memang sedap..tapi dlm masa yg sama jugak aku akan berkahwin 2 bulan alagi..tak tau la nak buat camna…

3 comments:

  1. Ade wanita2 Melaka Yg suka kena jilat blh cll i.. area Melaka shja. i blh jilat lama2
    0172418016

    ReplyDelete
    Replies
    1. sesiapa yg ingin kn seks wasap sy 0123266482.

      Delete